wtorek, 23 sierpnia 2016

HAUL

Cześć kochani !
Przygotowałam dzisiaj dla was haul zakupowy a dokładniej ubraniowy  z ostatniego miesiąca.
Nie wszystkie rzeczy mogę pokazać wam w tym poście ponieważ kilka rzeczy zostawiłam sobie w Polsce.

A więc zaczynajmy!




Ostatnio mm manię na punkcie bluzek tzw. body . 
Jestem w nich zakochana!

Na pierwszy rzut wstawiam moje ulubione body z chińskiego marketu!
Jakość ich jest naprawdę dobra.
Są bardzo rozciągliwe, idealnie są dopasowują do każdej figury a także mają przepiękny dekolt.



Body w kolorze pudrowego różu plus połyskujący napis to jest to!
Zakupiłam je w sklepie Primark.



Szare body z długim rękawem i wiązaniem na dekolcie !
Idealne na chłodne dni.
Zakupiłam je w sklepie H&M



Ostatnia para jest ze sklepu SELFIEROOM.
Jestem nimi troszkę rozczarowana ponieważ z jednej strony sznureczek na dekolcie jest dłuży przez co nieestetycznie wygląda.
Pierwszy i sądzę, że ostatni raz skusiłam się na zakupy po przez internet.
Mimo wszystko body są bardzo piękne.



Tunika firmy MODLISHKA 
Wygrałam ją w konkursie.
Tunika jest miła w dotyku i praktyczna.
Jednak na mnie wygląda jak sukienka.



Uwielbiam bluzeczki z falbankami.
Moja jest bardzo elegancka ale świetnie również prezentuje się połączona ze sportowymi rzeczami.
Zakupiłam ją w stacjonarnym butiku w Polce. 



Bluza w pięknym bordowym kolorze.
Jest bardzo wygodna i ciepła.
Od dawna szukałam idealnej bluzy aż w końcu udało mi się ją zakupić w sklepie Primark.



Płaszczyk New Look.
Zakupiłam go na dziecięcym dziale.
Płaszczyk jest bardzo ciepły a także miły w dotyku.
Idealnie nadaje się na chłodne dni.



Kurtka bomberka.
Bardzo długo szukałam własnie takiej kurtki.
Przez ostatnie dwa miesiące przymierzyłam masę kurtek w tym stylu i żadna z nich mi nie odpowiadała.
Piękną pikowaną bomberkę dorwałam w Primark'u.
Kurteczka jest bardzo ciepła.



Te dwa topy zakupiłam w sklepie Primark na dziale męskim ale co tam są przesliczne.




T-shirt marki Adidas.
Kupiony na dziale dziecięcym.



Botki New Look.
Idealne na jesienną pogodę.



Botki DUNNES STORES,
Zawsze o takich marzyłam aż w końcu znalazłam i to w moim rozmiarze 35.



Koturny New Look.
Od dawna nie miałam na nogach tego tupu butów.
W końcu się zdecydowałam i nie żałuje buciki są bardzo wygodne.



Adidas Superstar zakupione w sklepie JD.
Uwielbiam buty tej marki.
Poluję jeszcze na takie same ale w białym kolorze.



Najwygodniejsze buty na świecie!
Posiadam dwie pary: granatowe ( widoczne na zdjęciu ) oraz białe w kolorowe paski.
Druga para została w Polsce ale za 18 dni lecę na urlop i będą mogła sobie w nich pośmigać.
Jest to model ZX FLUX ADV K.
Buty zakupiłam w sklepie JD.



Uwielbiam plecaki z Primark'a.
Zakupiłam ostatnio drugi jeansowy tylko w jasnym odcieniu.



Na koniec lecą spodnie.

Legginsy New Look.
Posiadają wyższy stan idealnie się dopasowują.
Uroku dodaje im biały pasek.



Tregginsy New Look.
Od dawna polowałam na spodnie z wysokim stanem.
Znalazłam je dopiero w New Look.
Spodnie są bardzo wygodne, idealnie są dopasowują a także mają mój ulubiony wysoki stan.



Jeansy z wysokim stanem New Look.
Uwielbiam spodnie z tej firmy.
Jakość, wygoda i rozciągliwość to jest to czego potrzebuję!



Legginsy Nike.
Urzekły mnie pod względem wzoru jaki się na nich znajduje.
Jak większość legginsów są bardzo wygodne.
Jakość jest naprawdę świetna.



Na koniec lecą dresy Nike.
Bardzo długo szukałam wygodnych dresów aż w końcu się udało.
Idealnie dopasowane i ciepłe!



Która rzecz wam najbardziej wpadła w oko ?
A może coś wam się nie podoba i przenigdy byście jej nie kupiły!
Dajcie znać w komentarzu! :)


Kochani jeżeli macie jakieś pytania piszczcie śmiało w komentarzu.
Chętnie również się dowiem co chcielibyście zobaczyć na moim blogu. 

:)









4 komentarze:

  1. Dresy nike najlepsze 😊 super haul kochana 😊
    Pozdrawiam, brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ;)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z falbankami <3
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń